jaha ja


Så kom då dagen före första arbetsdagen.... ångest!
Även fast man vet innan hur snabbt semestern kommer att gå så går den alltid ännu snabbare, är det inte konstigt?
Nu sista veckan har vi färdigställt gästrummet! Så nu är det bara att komma o hälsa på i nyrenoverat rum! :)
Har inte fotat det men några bilder kommer! Vi blev nöjda iallafall.

Om det bara inte vore så skönt att vara ledig... det är ju det som gör att det är så jobbigt att börja jobba igen. Det är ju så lätt att vara ledig, lättare att träna, lättare att få nåt gjort osv osv.
Nu har pappa och jag varit ute i spåret relativt ofta ändå under semestern. Det kommer bli så mycket svårare nu det vet man ju, när jobbet kommer igång igen. Ska verkligen försöka hänga i

Nåja, denna hösten blir inte riktigt lika lång som alla andra iallafall, kan tänka mig att det springer på rätt snabbt till november nu...

Nu ska jag trösta mig med lite kebab sista semesterdagen...



.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kebab är gott men för oss blev det Saigon idag!

2010-08-15 @ 21:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback