Inspirationskväll


I torsdags var jag på inspirationskväll på
C/O Home
Föreläsningar bla om vårens trender när det gäller inredning. 




Fick oxå möjlighet att handla till rabaterad pris i butiken just den kvällen. 40% på en vara (ej möbler) Jag hittade inget att handla dock, var inne på ett fårskinn men de var så dyra ändå. Hittade dock en lampa och ett brickbord som jag föll för, men ingen rabatt på dem inte såklart.

          

I övrigt var det llite för puttinuttigt i affären för min del men en trevlig kväll var det med goda snittar :)

  


och en liten betongros fick vi med oss hem som gåva :)



.

 

Kommentarer
Postat av: malin

Kul med insprationskväll! Jag skulle behöva lite inspiration hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback