en skattkista guldpengar tack!.....


Jaha ja, då kom det då.... det som man vet kommer men inte vill göra...
Dränera!!
PUST!
Så nu väntar vi på offert för omdränering

Man vet ju att en dränering så småningom ger sig o vår är ju 35 år gammal... men man vill aldrig att det där "så småningom" ska komma riktigt...
Men men, inget att göra, nu är det bara att köra...

Så om nån känner att den sitter inne med ett gäng för dåligt utnyttjade muskler så är den mycket välkommen att så småningom hjälpa till med att ta upp en mängd plattor, buskar och skruva bort trall :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ah, surt!

Jag kommer när ni kallar :-)

2009-10-06 @ 16:23:21
Postat av: guldmulten

Finemang!

Tack! :)

Postat av: inga

vi kommer gärna u.kan när som helst

2009-10-07 @ 17:34:36
Postat av: Malin

Ja sådana där roliga saker när man har hus ;)

Jag skulle behöva träna mina armmuskler inför Vasaloppet =)

2009-10-08 @ 07:43:16
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Lillith76

oj vilket jobb.

jag har ingen aning om sånt här, det är karln i huset som tar hand om sånt..vet knappt hur man gör när man dränerar faktiskt.

Och har än mindre någon aning om ifall vårt är dränerat överhuvudtaget eller när det gjordes sist.

ha ha..



2009-10-12 @ 00:09:30
URL: http://Lillith76.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback