dagarna som går


Jaha idag är det min dag enligt almanackan så jag får väl passa på att skriva ett par rader :)

Jag har senaste tiden kommit in i ett tradera-stim igen :) Har lyckats köpa 3 klänningar, hihi en har kommit o jag väntar på 2 till, hoppas de ska passa.
Man kan bli alldeles beroende verkligen :) Har massa saker i min minneslista nu haha

Ikväll blev vi visst bjudna på bio. Innebär tyvärr att min löprunda brinner inne för jag hinner inte mellan, har ingen fungerande dusch på jobbet.... attans!
Men gratis bio kan man ju inte tacka nej till =)

Nu ska vi snart spela volleyboll iallafall, nice.

Förresten så klapprar mina nya mormorskängor... hmmm ovant...känner sig damig på nåt vis.... men men man får vänja sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback