jag ska måla hela världen :)


Jaha igår var det målardag.
Åkte till mormor o morfar direkt efter jobbet där vi målade deras kökstak, panelvägg och dörrfoder.
Har lovat att hjälpa dem hur länge som helst och nu blev det äntligen av, egentligen borde vi kakla hemma dock... hmm
Är ju inte fel att få världens godaste köttfärslimpa sådär på måndagen :)

När vi kom hem tog jag itu med badrumsfönstret igen. Hade bara målat det en gång innan så en strykning till blev det. Sen orkade jag inte måla mer. seg i ryggen och trött gled jag ner i tv-soffan

Ska fortsätta måla idag, lär behövas minst tre strykningar på taket skulle jag tro.

            


.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktiga ni är, mästermålarna!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback