vad är det för vinter???


Efter en riktigt usel söndag vaknar man upp i en vintermåndag... pust! Var är våren???
Igår var en värdelös dag. Var tvungen att vara liggandes hela dagen. Vad jag hatar det!!!
Inte förrän 17-tiden började min kropp fungera att ta sig fram med så dagen igår var ett riktigt mörker.... fy
Tur att det finns skidor på tv att kolla på.
Hatar att en hel dag går åt skogen... speciellt på helgen... Blir så fruktansvärt arg....
Hoppas att det inte hänger i så länge så jag blir helt overksam flera dagar....
Såja nu har jag klagat färdigt.... :)

I lördags hemmafixades det lite och på kvällen var det tajm för spel. Trevligt. Spelade flera spel hos rob o fia. Kul!
Nu är det jobbtajm! Hurra!! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Klaga på du bara. Jävlas kroppen så pass så du måste ligga en hel dag får man verkligen klaga. Fy sjutton säger jag, jobbigt :(

Hoppas det är bättre idag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback