söndagsbrasa


God afton
Nu sitter jag i källaren och tittar med ena ögat på tvn och andra på brasan...
Söndagen är till ända och nu är det bara en Beckfilm kvar mellan mig och måndagen.
Startade dagen idag väldigt bra. Gick upp vid 8-snåret och gav mig ut och sprang. Hem och äta frukost och sen en tur till Maxi för att handla. Signade upp oss idag för självscanning. De sista av icas alla kunder känns det som :))
Åkte hem och rörde ihop en cheescake-glass.
Så lite dammsugning av källaren, ett parti dart och sen en tur till mormor och morfar.
PÅ eftermiddagen fick jag besök av fyra tjejor, så vi fikade och pratade i ett par timmar.

Känns ju verkligen som om effekten av springrundan imorse är helt utraderad efter 2 omgångar fika och en kebab. Ha! Nåja det gör väl lite för kondisen iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mkt för mkt gott fika!!

Postat av: Sara

Instämmer med föregående talare :-)

Mycket gott!

2009-03-16 @ 13:16:19
Postat av: Lykke-li

JAG är nog sist med självscanning ;-)...jag är envis nog att inte skaffa det ha ha

Njae jag orkar bara inte registrera mig, har alltid så bråttom när jag handlar.

Och sen känner jag mig liiiiite trotsig med när jag går mot strömmen och inte vill ha självscanning.



Det är ju synd om kassabiträdena med när vi tar över deras jobb, snart får väl alla sparken och vi själva får sköta kassaarbetet helt.

Behövs kanske ingen personal alls på maxi stormarknad snart ;-).

Då får personalen söka nya jobb....

2009-03-16 @ 22:34:10
URL: http://lykke-li.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback