nääää!!


Måste berätta en liten historia som min ömma moder berättade.
Det är en bekant till henne som var med om följande...
De ägde en katt och skulle nu skaffa sig en hund.
De köpte då en chihuahua.
En sån liten liten minivalp.

Något senare, om det var samma dag eller senare vet jag inte, så hittade de plötsligt inte hunden hemma. De letade och letade....
Till slut hittade de nåt.... En liten bit av valpens svans!!!! HUU!
Katten hade käkat upp valpen!!!
Herregud!
Det är så vidrigt men man vet inte om m man ska skratta eller gråta :)
Jag tycker ju dock att man borde tänka lite och inte släppa ihop en fullvuxen katt som faktiskt är ett rovdjur med en valp som är så pytteliten. Katter äter ju ändå möss och harar och alltmöjligt. Och en chihuahua-valp är väl som en liten råtta kan jag tänka mig :)
Nåja, otäck story iallafall och katten fick världens dyraste kattmat... :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Usch vilken otäck historia, men som du säger det går inte låta bli att le lite ändå ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback