eftermiddag



var och handlade en sväng i förmiddags. kors i taket så fick jag faktiskt med mig tre plagg hem, länge sen jag köpte nåt nu... det satt långt inne dock, gick igenom alla affärerna innan jag lyckades i den sista :)
Medans jag irrade runt roade sig pepster med att handla högtalare.... Nu ska de visst upp i vardagsrummet och dessutom på stativ! What!  Hur snyggt är det med högtalare?....två fula lådor.... jag morrar lite inombords....
Dessutom en stor baslåda....blä! Jaqg har iallafall fårr lov att klä in den i tyg :)
Nåja det blir ju äntligen lite bra ljud i vardagsrummet så man får väl ta det.... hmmm

I förmiddags såg det ut så här utanför fönstret:



Jösses, är det inte slutet på mars.... var är våren?? Nu smälter det bort som tur är och det är nog inte så mycket kvar imorgon hoppas jag.

Nu ska jag strax förbereda mat som jag ska ta med ikväll när vi åker till grannkommunen och de trevliga Svahnarna.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback