sol, volleyboll o midsommar


I förrgår tog jag på mig lite halvöppna skor, Varför, ja jag vet inte men man tycker ju ändå att det är mitt i juni. Gissa om jag fick ångra mig. Frös hela dagen.
Igår hade jag strumpor och kängor o då lös solen :)  men inte var det speciellt varmt inte men ändå lite sol. Man får glädjas åt det lilla :)
Idag skiner solen igen, hoppas temperaturen kan stiga lite från de 9 grader det var imorse... brrr

Spelade volleyboll igår. Jag och en till spöade 3 kollegor i 4 raka set. Haha riktigt roligt var det!
Kalasskönt att röra sig lite på lunchen, hela dagen blir lite lättare.

Efter några turer fram och tillbaka verkar det bli midsommarafton i Kummel. Till sist landade vi i det. Vi blir ett litet glatt gäng, nästan alla de vanliga iallafall. Hoppas hoppas hoppas det inte blir för uselt väder nu bara...
Tur ibland att man har altan med tak :)


                   





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback