tradera


Nu har jag varit väldigt tradera-aktiv ett tag:)
Köpte den lilla temometern som ni sett, så inhandlade jag ett tidningsställ, passade perfekt i köket det med :)
senaste inköpet var ett par små illustrationer av Ulf Lundell som jag tänkte göra tavlor av:

ULF LUNDELL, Shakespeare, Sonetter, Reproduktioner


Och igår ropade jag hem en klänning :) En marinblå med vita prickar. Ingen aning om jag kan ha den men jag chansade lite :) Går det så går det annars får jag väl sälja den igen:)
Kul att fynda!! =)



.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina illustrationer!!

Jag har inte riktigt kommit in i det där med Tradera. Bara hittat dyra saker och tröttnat och glömt bort sajten. Du börjar bli en riktig Trederian :) Hoppas klänningen passar!

Postat av: Malin

Knepigt. Det gick inte att kommentera ditt jogging-inlägg. Precis, helt rätt. Det är vägen dit och att du kommit igång och röra på dig som är det viktigaste inte att springa fort!! Ett lopp i höst är inte så dumt. Jag försöker få de på jobbet att springa Blodomloppet 20 Aug. Anmäl er till det!!

Så försöker du få in lite mer intervaller i sommar så lovar jag att du kommer bli snabbare til hösten!!

2009-06-03 @ 15:35:36
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Det är kul att kunna fynda på tradera, jag brukar också ha min perioder då och då =)

Ha det bra!

Kram Rebecka

2009-06-03 @ 15:50:45
URL: http://roomdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback