Onsdagsutflykt


Igår var jag och två vänner på liten utflykt :)
Vi tog Saras röda fara och tog oss ut på landet till 2 butiker med inredning o kläder. Jag fick med mig en skjortklänning hem som jag nu sitter o känner mig proper i :)
Jättetrevliga och söta butiker. Kolla länkarna nedan



Smultrongården                                  Lilla Ugglebo


Efter detta tog vi en tripp till Narurens hus och fikade lite... verkligen kalastrevligt därute, man åker dit för sällan
Och igår var det ju perfekt i solskenet


Avslutade sedan i Kumla och Kumlasjönt. Livemusik är ju aldrig fel!
Hörde några band sittandes i gräset.
Trevlig kväll! Mer utflykter med vännerna! :)



.

Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket trevlig kväll!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback