klänning o så


Jaa äntligen har jag köpt klänning till bröllopet nästa helg.
Har kollat varenda affär i hela stan tror jag men nu fann jag den
Rosa blev det :)

Regnar gör det..pissigt... hoppas vi kan få lite uppehåll iallafall. Det kommer bli Tipspromenad, 5-kamp med lite annorlunda grenar :) och så nostalgitävling!! Ha! den ser jag fram emot! Nostalgi och dvd-klipp. Kommer bli kanonkul!

Ska till Maxi idag och handla, kommer ju säkert knappt vara nån där.... hjualigen!

Måste nog försöka få till ett snapsviseblad oxå.... nu kanske ?.... eller ska man jobba?? ;))

                  




Kommentarer
Postat av: Malin

Var hittade du klänningen? Rosa är fint!!

Ja idag är det riktigt pissväder o imorgon blir det bättre!! Hoppas ni får en supermysig och trevlig midsommar. Ledsen att jag inte joinar er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback