semester


Här blir det visst inte mycket skrivet nu på semestern....
Förra veckan var vi i Falkenberg med hela gänget. 10 relativt vuxna och 2 barn.
Hade några jättesköna dagar med umgänge, minigolf, grillning, bad och en massa beachvolley.
Kalaskul att spela! Tyvärr var ju min kropp inte alls iform och jag hade svårt att få benen att göra som jag ville men jag hankade mig fram iallafall. Blev ortoligt frustrerad när jag inte kunde röra mig ordentligt, känns så visset verkligen... höll nästan på att börja gråta på plan ett par gånger... nåja... Sista dagen tyckte jag att det gick lite bättre och vi fick till ett antal riktigt bra bollar. Kanonkul!
Vädret kunde varit bättre men absolut sämre oxå så man ska inte klaga, har en liten solbränna med mig hem iallafall.
Totalt en mycket lyckad semestertripp! Mycket skratt som sig bör! Det är härligt med vänner! Tack för att ni finns!!
Dagarna sprang på snabbt och till sist insåg vi att vi inte hunnit med att hälsa på S och B som vi sagt... får ta det en annan gång.










Kommentarer
Postat av: Malin

Haha....relativt vuxna =)

Verkligen jättesköna dagar i Falkenberg!! Såå skön semester....som tyvärr är slut nu :( Lever dock fortfarande lite på semesterångorna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback