regn regn o åter regn


Hej på er!
Nästan hela min första semestervecka har förflutit. Spenderade må-on hos mormor o morfar och blev uppgödd :) (behövdes ju verkligen... not)
I onsdags fyllde robban så då var vi där och på kvällen blev det ett par öl på uteserveringen på slottskrogen.
Igår trodde jag att jag skulle vara hemma o pyssla lite, hade precis satt igång med projekt badrumsgardin när mamma plötsligt stod i hallen o undrade om jag skulle med till marieberg. Hade ju inget annat för mig så jag svidade om och följde med.
Ha!! detta resulterade i min mesta shopping på läänge. Kom hem med 3 par jeans, en ny armbandsklocka (hittade en digital som jag velat ha länge), underkläder, ett paraply, en liten kanna, en korg till badrummet, tvålpumpar o toalettpappershållare.
Jisses vet inte när jag handlade så mycket sist.
Det roliga vara att mamma o jag köpte 3 par likadana jeans.... Det är inte ofta man ser en levande kofta :))

Och idag regnar det fortfarande, trött jag blir, det var inte uppehåll en minut igår och det verkar fortsätta precis likadant idag...

Här kommer mitt senaste projekt som jag kopplade ihop igår. Köpte för ett tag sen en lampskärm på kupan. Tog bort tyget på den och bad peppe göra en platta med ett hål i till toppen. Sen är den vitsprayad (hurra igen för sprayfärg!!).
Igår köpte jag lamphållare och kopplade på sladd och stickkontakt. PS satte upp en krok o så var det klart!
Lyser upp ett litet mörkt hörn i vardagsrummet.
Ska sätta i en annan glödlampa men denna var den enda jag hittade nu.



Nä ska se om jag mot förmodan kan sätta mig o läsa lite.... brukar inte ha ro till det mitt på dagen men jag ska ge det ett försök.
Har förresten sytt en gardin här på förmiddagen till badrummet... kommer väl på bild kan jag tro inom kort :))



.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hi hi, roligt med rejäl shopping :-)

Mammorna är rätt bra som shoppingsällskap!

2009-07-10 @ 12:01:12
Postat av: M

2009-07-11 @ 12:32:03
Postat av: Malin

Vad påhittig du är! lampan blev jättesnygg!!

Kul med lite klädshopping!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback