vanlig vecka


Jaha då är det helvecka då, den första på ett tag.
I lördags var det after-christmas hos sara o försök att dricka upp all resterande glögg :) Mycket trevligt och god mat.
Söndagen innehöll en hel del skidskytte samt en trevlig fika på sveas. Min andra sen vi blev kumlingar :)

Igår var det födelsedagsfirande hela kvällen. Hade besök från ca 17 till 22.30 typ. Kul! Trevligt när folk inte har brått hem.

Idag blir det årets första löptur. Åker ut 4 st från jobbet till Karlslund och ska svettas lite. huu kommer säkert bli skittufft...
Bra att komma igång iallafall...
Dessutom ska jag på massage precis innan, så jag kommer vara råmosig när jag ska springa :)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Malin

Trevligt med låångbesök mitt i veckan.

Hittade du nåt bra till P?

Jogg i Karlsund, härligt! Go Girl! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback