Morrn!


Segarste morgonen på länge imorse... pju, segade och gick upp alldeles för sent.
Kom hit iallafall fast det kändes otänkbart när jag låg i sängen... :)

Första springrundan igår då. Hualigen, vär rätt jobbigt, jobbigare än jag trodde. Vi harvade runt 5-km-spåret i grupp. hihi har aldrig sprungit i grupp, trevligt. Det blir ju en del prat då dock så det blir lite jobbigare för det. Hade nog inte velat springa i spåret själv, nog för att det är belyst men en meter bort är det ju kolsvart, känns lite läskigt.
Nåja, nu är vi igång iallafall, känns bra, gäller att hänga i nu bara framåt.

jösses vad jag gäspar nu....




Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt!

Kul att springa i grupp, men fy så jobbigt att springa o prata ;)

Nä man ska nog inte springa där själv i mörkret, otäckt.

Postat av: Linda

är så imponerad av alla er som orkar springa.

Jag blir flåsig av bara tanken på det.

Jag orkar ju knappt gå ner och upp i trappan två gånger här utan att få gele i benen och flåsa livet ur mig.

Jag har blivit en riktig soffpotatis, orkar ingenting längre.

Och tyvärr så medför det även att man ser ut som en flodhäst också.

2009-01-15 @ 09:47:12
URL: http://lykke-li.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback