det går sådär....


I förrgår la vårt modem av hemma... alltså ingen telefon, inget bredband.... morr
Dröjer till fredag minst innan vi får ett nytt...

Imorse på väg till jobbet kom jag på att jag glömt matlådan hemma. (ska ha internmöte på lunchen så jag hade behövt den, ska springa efter jobbet så jag måste äta nåt oxå, annars hade jag kunnat ta frukt)

När jag kom in till jobbet insåg jag att jag inte har med mig handväskan med almanacka, mobil och plånbok....
Har alltså kört bil hit utan körkort och har alltså inga pengar att köpa lunch för...

Det går sådär nu.... :)





Kommentarer
Postat av: Malin

Fy sjutton vad trist det är när man glömmer en massa saker hemma :( Kan ju förstöra en hel dag.

Trist med bredbandet oxå :(

Postat av: Sara

Ah, vad jobbigt!

Hoppas resten av dagen artar sig bättre :-)

2009-01-21 @ 09:35:21
Postat av: Linda

inte din dag idag märker jag ha ha



Du får dricka massor med vatten för och dämpa hungern.



De har ingen frukt eller nåt på jobbet i nån skål som du kan ta av?

Ingen du kan låna pengar av till imorgon?

2009-01-21 @ 14:30:28
URL: http://lykke-li.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback