bästa blocket


Igår sålde vi vår ikea PS matta. Den röda stora runda.
Kalas. Fick 900:- för den och jag vill minnas att vi köpte den för 1500, var nämligen på fyndet vi hittade den.
Så det var jättebra att få 900 för den tycker jag. Hurra för blocket! :)
När kvinnan frågade varför vi skulle sälja den så kunde jag ju inte säga att det är för att vi tycker den är kass :)
Men men nu är vi av med den och det var den absolut den sista matta vi köper på ikea... iallafall ull-varianten.
Inget mer rött ludd som flyger omkring hemma nu. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nice!!

Här har du en till som aldrig mer köper ullmatta på Ikea heller. Är såå sugen på att slänga ut min vita vardagsrumsmatta men inte tagit tag att inhandla nån ny. Tappat helt inspirationen att köpa prylar hem.

Postat av: Caperucita Roja

Håller med er! IKEA-mattor suger. Alldeles för luddiga. Jag sålde också en stor ullig hårig luddande IKEA-matta på blocket. Hurra hurra!

2009-01-29 @ 09:58:38
Postat av: Linda

åh den ville jag ha till dotterns rum..har suktat efter den länge på ikea men tyckt den var för dyr.



Men den luddar alltså?

Då har jag inte missat nåt ;-)

2009-02-02 @ 17:19:58
URL: http://lykke-li.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback