tv


råkade verkligen in i en tv-intervju igår.
Kom fram en kille o frågade om han fick ställa några frågor ang. melodifestivalen.
Visst sa jag o sen insåg jag att det var tv o såg tv4-loggan.
haha vilken dålig intervju och vilka frågor han ställde...
Han frågade vad det betyder för Örebro som stad att vi ska få hit melodifestivalen...
Vad svarar man liksom?
Och vad svarar man på frågan - Är Örebro en schlagerstad?
Jesses.
Det blev nog så dåligt att det inte kom med iallafall gissar jag. haha


.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jisses så svårt att svara på de frågorna. Vore dock kul att få se dig på tv!! Var det redan på nyheterna igår måntro?

Postat av: Linda

försök förmedla det till mina svärföräldrar att det går utmärkt att kakla i källare...så de fattar det. För mig lyssnar de inte på för fem öre !!

jag har frågat dem varför och de sa nåt om fukt..att det inte är bra.

Men jag har ju sett så många andra som gör det...så varför inte vi???



Jag tror de försöker få oss att avstå pga kostnaden bara...ja ibland undrar jag liksom.



Men P kan ju säga detta till sina föräldrar så kan de i sin tur säga det till mina svärisar (de umgås ju mycket) att det går bra att kakla i källare...så de får höra från en säker källa att det visst går !!



Skulle vilja se deras miner då när de hör från andra att det GÅR.



jag kan inte prata med dem för mig lyssnar de aldrig på...de vet bättre än mig enligt dem..jag vet ingenting liksom.



kan bli så irriterad ibland.

2009-08-30 @ 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback