jobbelijobba


Jaha då var den otroligt sköna semestern slut då.
Det gick så otroligt snabbt som vanligt.
Är min tredje dag på jobbet idag, skönt att det blev lite kortare startvecka iallafall.
Nu ska jag komma igång med min lilla blogg igen tänkte jag.
Hemma har det inte hänt ett dyft verkligen under semestern, inte minsta lilla projekt har jag tagit mig an....
Köpte en burk färg till tak och fönster i gästtoan på övervåningen men den står fortfarande helt oöppnad :)
Ytterdörren som vi började måla på insidan förra året har ännu inte heller fått en andra strykning... hehe
Dumt att ta ut sig på semestern =)

Just nu funderar jag på om det blir visfestival imorgon....
Vore trevligt, och köping är ju så nära så man borde verkligen åka.
Kompledigt

Nu får man jobba på lite igen o hoppas att eftermiddagen går fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback