Som en spark i magen

Ikväll fick jag som en spark i magen, tappade luften ett tag och har fortfarande lite svårt att andas.
Att få detta besked väntade jag mig inte.
Trodde det aldrig, trodde det inte alls, jag var så säker att det inte skulle vara något allvarligt... det skulle bara inte vara så... Men så var det det.
Och jag sjönk ihop på golvet i källaren och tårarna rann, kunde inte hejda det.
Och 60 mil bort sitter en tjej som jag bara skulle vilja krama just nu, jag skulle vilja säga till henne att det går över...men det går inte över... detta går aldrig över och det känns förjävligt...

Kommentarer
Postat av: Malin

Har ingen aning om vad det handlar om, men lät inte bra :( Kram!

2008-09-09 @ 17:15:20
Postat av: Linda m. 4 barn

vad är det som har hänt?

Är det nån här i närheten (vet inte om det är 60 mil hit från er?)

Postat av: guldmulten

nä det gäller ingen från småland. Vill inte skriva här vem o vad det gäller...

ps. det är dryga 30 mil ner till er härifrån.

2008-09-10 @ 10:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback