mulet

Jösses vad trött jag är, känns som om jag inte sovit nåt inatt...
Kunde inte somna alls, somnade kanske vid 1-tiden o sen har jag vaknat flera gånger under natten...pust
Har inte den minsta lust att åka på möte o lyssna på griniga gubbar men är tvungen...

Idag måste vi åka till Karlskoga oxå, en kompis till P ville att vi skulle kolla in nåt badkar där som de tänkte köpa. Är tydligen riktigt mycket biligare eftersom de tänker åka över 30 mil med kärra enkel väg för att hämta det. Så vi skulle kolla först så det såg ok ut.

Nu somnar jag snart

zzz

Kommentarer
Postat av: Linda m. 4 barn

Här var hela familjen uppe kl. 04.30...först kom Saga in och lade sig hos oss.

Då väckte hon Niklas som gick upp på toaletten som i sin tur väckte Tova som låg i vårt rum på en madrass på golvet så hon med gick på toaletten.

Saga somnade aldrig så jag gick in med henne i sin säng igen och då kom Viggo trippandes.



Jesses !

Postat av: guldmulten

4.30! det är ju mitt i natten verkligen. Och full rulle då också :)

Jag gick upp vid 6 så jag ska inte klaga...

2008-09-10 @ 08:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback