haffad

Igår höll jag på att bli övertalad :)
haha en MK-kollega till dig Malin höll på att haffa mig.
Hon pratade och pratade... vi var tre tjejer som gick förbi och fick prova på handrengöringsbehandlingen.  (blir verkligen skillnad) När vi var klara så dök hon på mig direkt och frågade om jag inte ville börja sälja.
Jag hade tydligen rätt utseende, såg fräsch ut, var social, hade glimten i ögat... osv osv... haha vad säger man liksom? Gud vad hon kunde prata och titta en djupt i ögonen...
Hon ville skriva upp mig på nån lista men efter mycket om och men så räckte det med att jag fick hennes kort.

Det var nämligen tjejkväll på travet och det var lite utställare där. Jag har dessutom skrivit upp mig för att få en gratis vibrationsträning. hehe kan vara kul att testa.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha...jasså :) Inga fel att få en sådan komplimang :) Men de kan allt vara lite påflugna...själv tar jag det lite lugnare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback