badrummet

vi var på kvik häromdagen och kollade badrumsmöbler.
De hade två varianter som vi fastnade för så nu kan vi inte bestämma oss.
Fick syn på denna varianten och blev väldigt sugna

Vet inte om det syns så bra på bilden men det är ett handfat och bänskiva i ett kan man säga i vitt. Det är ett material som är någon blandning mellan sten o nån plast typ. Och så 2 blandare till det då.
Det är ena varianten, det var riktigt snyggt.... jag tänker på dammriken jag när det är helt vitt... :)

Annars så är det en variant med luckor, träbänkskiva och två lösa handfat (skålar)som står ovanpå. Jag kan verkligen inte alls bestämma vilket jag gillar bäst...

Men iallafall så har vi landat i att det blir kvik, helt klart bäst utbud o pris av det vi sett.

När vi kom hem med kataloger under armen upptäckte vi att vårt handfat hemma hade läckt lite, haha, nästan skrattretande, precis som om badrumet säger till oss att det är dags. Nu är det ingenting därinne som funkar längre =) hehe
Nja det är väl bara att köra igång snart då...


Kommentarer
Postat av: Malin

Det vita såg riktigt läckert ut!! Svårt det där att bestämma sig bara. Känner igen mig. Man vill ju att man ska vara nöjd även om några år och inte bara idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback