klar!

Sådärja då har vi tre krukor på trappan med lite ljung o grejer i, vad trevligt det blir på en gång. Och inflyttningspresenten är inslagen o klar för kvällen. Kanske man ska ta o fixa sig nån mat... nåt måste man ju äta förstås.... Ha idag koras örebros charmigaste katt på en djuraffär i stan. Skulle jag åka dit med Håkan skulle han slå alla!! :) Han är verkligen min bebis, han kan sitta på min arm hur länge som helst medans jag går runt o grejar med saker, helt otroligt. Han sover på min axel och är den snällase katt jag vet, har aldrig ens rivit mig en enda gång tror jag, inte ens när han var kattunge knappt. PS tyckte jag skulle åka dit med honom hahaha skule jag stå där med 50 ungar. -Hej jag är 33 år och här är min katt! HAHA 33..öh....??..jo snart så... jösses....

Kommentarer
Postat av: Linda m. 4 barn

är det Håkan som är orange?

Då har nog han varit hos oss och besökt våra katter nångång när ni haft han med er ner.

men nu var det ett tag sen jag såg han tror jag.

Postat av: guldmulten

japp det stämmer, han är lite orange-beige typ :) Vi har inte katterna med nu när vi åker ner. Sen vi flyttade till huset så går det bra att ha dem hemma. Mamma bor inte långt härifrån så de brukar se till dem när vi är borta.

2008-10-05 @ 12:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback