Gult gult gult!!!

Jag är sugen på gult!
Tycker det är snyggt, man blir glad av gult
Men sambon är inte alls förtjust tyvärr så jag får väl nöja mig med att titta på lite bilder :)

                                               can zero pv 221

                                           flower yellow 221          
                                          ferm Dotty pillow y 220
                                                                                      

                               TROLLSTA Sidobord



                         
                             

Kommentarer
Postat av: Sara

Gult är fint! Själv är jag inne på orange...

2008-10-29 @ 13:39:04
Postat av: Malin

Skitläckert med gult ju!! Ja man kan ju tyvärr inte köra över sambon heller, det kanske det inte är värt? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback