Hemma igen


Då var man tillbaka i Närke igen då efter en fantastisk helg på Gotland.

3 dagar på Fabriken Furillen. En gammalt kalkstensbrott omgjort till hotellanläggning. Underbar och speciell miljö...kolla bara på bilderna...
Fantastisk mat och personal och lokalerna var hur mysiga som helst. Betong, fårskinn, brasor och en doft av nybakta bullar.
Kan verkligen rekomendera att åka dit. Helst inte på sommaren då utan vår höst eller vinter.
Vi hade helt perfekt väder, pudersnö och strålande sol. Blev lite ruggigare när vi skulle åka hem, blåste rätt mycket men det gick bra.


                      

     
  
                

Testade yoga kl 7.00 i lördags morse. Trevligt men lite för segt för min smak. Tror att denna varianten var lite för långsam för mig. Höll på att somna på avslappningen på slutet. Kul att prova iallfall!

Och så har jag badat vinterbad för första gången i mitt liv.  Vi fick först skrubba oss med en blandning av bla, rosenolja, timjan, rosmarin mm
(Man kände sig lite som en marinerad lammstek :)) Sen bastade vi, badade i tunna utomhus med snöflingor seglande ner ovan huvudena och så i med kroppen i havet som höll +2 grader ca. Härligt uppfriskande!

Och så arbetade vi en hel del förstås, bra diskussioner om viktiga ämnen! Fullt upp i 3 dagar, intensivt och skoj.
Riktigt bra helg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lät som du haft en superhelg! Vilket ställe det verkar vara då, supermysigt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback