I form

har varit på kurs i 2 dagar i Götet. På hotellrummet fanns det ett gäng tidningar att läsa bla tidningen I Form.
Jag bläddrade lite i den och tyckte att det var en ganska trevlig tidning först med trevliga artiklar.
Senare när jag slog igen tidningen kände jag mig bara tjock, ful, lat, dum osv osv....
Ena sidan talade om för mig hur man ska träna och då är det inte 2 gånger i veckan som gäller inte, nä nä,   nästa sida påpekade att jag är så otroligt gammal och borde frysa mina ägg om jag ska kunna få några barn någon dag, sen på nästa behövde jag gå ner i vikt och på sen fick jag veta att jag förmodligen kommer få bröstcancer, osv osv osv... Herregud jag trodde man försökte inspirera folk till sundare liv i en sån tidning och inte tala om för dem att de är nära döden... 
Jag blev sur och drack upp det sista i min livsfarliga coca cola som helt plötsligt kändes som gift.
Nä fy vilken jävla tidning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha ha ha, jaa det är inte ofta man blir glad av pekpinnar och hot om död ;-)

2008-11-05 @ 19:02:26
Postat av: Malin

HAHA....nä gillar verkligen inte den tidningen alls. Ska väl inspirera istället för att trycka ner!! Du gjorde rätt som fortsatte dricka cola :)

Postat av: Linda m. 4 barn

s..jag brukar läsa den nångång ibland men man får verkligen ångest alltså efter man läst den.

2008-11-05 @ 21:10:48
URL: http://tolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback