jag ska måla hela världen...

Tjingeling!

Ännu en fantastiskt fin dag idag med strålande sol!

Fortsatte mitt målande på altanen igår... börjar ta tillbaka lite det där med att det är kul att måla ;)
Hahaa nädå det är rätt ok, men väldigt jobbigt för nacken att stå och måla i taket.
Men så bra det blir! blir stor skillnad !!

Försökte jogga viaspåret igår ( otäcka orienteringsminnen från högstadiet dök upp :) men det gick tyvärr inte, hade ett ben som vägrade vara med så jag hankade mig fram ett varv gåendes iallafall. Men vad lite steg det blir....
Blir besatt av stegräknaren... att gå typ 3 km ger nästan inget kändes det som.
Jag hade iallafall inte kommit upp ens i 7000 steg på hela dagen. Och 7000 steg är verkligen miniminivån på hur mycket man bör röra sig per dag. Jösses.
Cyklade en runda och fick lägga på lite för det men det är verkligen hemskt vad stillasittande man är.
Kom en kollega i morse och redan hade 11000 steg på sin! Han hade joggat en 5 km runda och sen gått till jobbet från hjärsta.
Jag kan inte direkt gå från kumla, då får jag knata halva dagen :)

Ont i huvudet idag och det verkar inte ge med sig direkt....störande...

Nä rita lite glaspartier till marieberg nu kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback