konserter och plasthandskar

Hej hopp!
En bra helg har passerat! Jag har gått upp vid 8 snåret båda dagarna. Dagarna blir ju så mycket längre än om man sover till 10.
Var o shoppade lite i  lördags, för första gången på jag vet inte när. Kalas! Nu kom jag i min vanliga storlek igen. Riktigt trevligt att handla då. Ett par röda jeans och ett par skjortblusar blev det.
Har oxå tagit min första joggingtur, en ganska kort bit blev det men jag har iallafall brutit isen :) Joggade hem till mamma och matade Ceasar och så joggade jag tillbaka.
Igår bröt vi ner valvet till vardagsrummet. Såå mycket bättre blev det. Är inte färdigt än, ska måla brädorna vi satte upp i öppningen och sen på med foder, kanske kan få det klart i helgen.

Var på Demian igår kväll. Hurra vad glad man blir! Varje gång blir jag lika förvånad över hur bra han är!
Dock gör det mig vansinnig att en halvtimme efter utsatt tid så börjar ett uselt förband och spela (som man inte visste om). Det gör ju att det man vill se inte kommer igång förrän en timma efter det typ. Då har man stått på samma fläck och väntat och ryggen börjar göra ont. Lokalen är inte nåt vidare heller, verkligen ingen bra konsertlokal.
Men vad gör väl det när man får se Demian live! :) Han är kung!!

På fredag blir det konsert igen, då med Kent. Inte lika bra som Demian men när det väl händer nåt får man väl häva sig iväg. Livemusik är alltid en hit!
3 månader typ till Dolly oxå. Kul att ha lite konserter inbokade.

Nu är jag hungrig som en varg och väntar på frukost, är ett tag kvar....

Förresten när jag var på friskis häromdagen var det en kvinna som hade plasthandskar när hon duschade... såg väldigt mysko ut...

Förresten igen...varför kommer det snö nu?

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback