ja se det snöar

pust pust, det bara vräker ner nu... Ska man bli tvungen att plocka fram vinderskorna eller? De har ju inte varit ute på hela vintern...
4 dagars ledigt är över, vad fort det går, och vad skönt det har varit...
Sparkade igång med Bobbygalan i torsdags och tiillhörande kareoke-förfest.
I fredags var det Kent-konsert och middag innan hos simon o lina, mycket trevligt! Kent ska jag nog inte gå på igen dock, mycket tråkigt band på scen. Snygg show dock.
Följde med mamma till marieberg i förrgår och råkade spontanköpa ett nytt köksbord :) Så vi monterade ihop det och satte upp vår nya kökslampa som vi beställde fö ett tag den. Blev riktigt bra!
Har oxå målat och fixat upp foder till vardagsrumsöppningen. Riktigt bra det med :) Vilken skillnad mot innan.

O nu ska man jobba igen då. Ska ha utvecklingssamtal idag kom jag på så jag ska väl förbereda mig lite för det.

Armen är fortfarande inte bra, den är mycket bättre men gör fortfarande ont. Får hoppa över volleybollen idag. Ska testa spinning i em, hoppas det funkar, ska det väl göra....

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback