inflammation och påsklov

Hej svejs
Påskledighet inom kort nu.
Ikväll blir det Bobbygala på Satin och imorgon Kent-konsert, inget övrigt planerat direkt. Lite fader ska upp hemma hoppas jag.

Min arm lider av inflammation... jag trodde jag sträckte den i tisdags på vollebollen. Så tittade mamma på det och sa att den där är inflamerad. Äter du dina tabletter?...........nä.....
Jag kopplade inte ihop det alls med någon muskelinflammation, har ju haft det i rygg, höfter och bröst innan men aldrig i arm så jag tänkte inte så... Så nu har jag käkat ett pas Naproxen så får vi se om det går väck inom kort.
Idag kan jag iallafall skriva på tangentbordet med båda händerna, det gick inte igår...
Var en fruktansvärd värk ...men nu är det lite bättre iallafall, igår kunde jag tom lyfta duschen med armen.

Dags för eftermiddagste nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback