after work

i onsdags var jag på after work.
En tjej som jobbat mycket i bar gissade vad en kollega skulle beställa i baren. Hon sa till henne: Du dricker nåt sofistikerat som vin eller en drink.
Givetvis helt rätt, personen ifråga beställde nån drink i champagneglas.
-Vad dricker jag då undrade jag.
-Du, du dricker öl!
-Hade jag oxå gissat sa min kollega
hmm det var tydligen helt uppenbart, undrar varför.... Synd att man aldrig tas för den där pesonen som dricker vitt vin eller på sin höjd en corona eller sol:) Frågan är oxå varför är det bara små späda flickor som gör det och inte tycker om öl??
Konstigt egentligen hur det hänger ihop.... Fina smala flickor i märkeskläder och långt fint hår dricker alltid vin.
Haha märker ni hur fördomarna haglar....:)

Undrans om det blir nån volleyboll idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback