God morgon onsdag!

Snart halvtid i veckan och det är ju inga fel!
Dolly Parton på fredag och massa konserter på lördag.
Perfekt!
Håll alla tummar ni har för att det inte regnar på oss!!!
Kul också att träffa Maria igen, vi ska bo hos henne eller hennes syster rättare sagt första natten.
Sen kommer 3 tjejor till på lördagen så då blir det hotell, 5 bäddsrum haha kul grej, trodde inte det fanns på hotell.

Igår joggade jag en runda, blev inte alls så långt som jag hade tänkt, hade ont i sidan hela vägen som nån slags håll.... men en dryg halvtimma joggade jag iallafall och det är ju bättre än inget.
Gjorde färdigt en illgula hyllan igår, haha kan inte bestämma mig vad jag tycker om den, men den lyser upp iallafall det är helt klart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback