fikaveckor

Det är roligt nästan jämt...
Vi har infört fikaveckor på jobbet... ÄNTLIGEN!
Men man upphör inte att förvånas över folk.
Igår visade jag chefen hur vattenkokaren fungerade och strax efter det hur man gör te i kannan. Då ska man veta att han är tedrickare också...ofattbart.  Han kunde heller inte sätta på diskmaskinen så det fick jag oxå visa.
Och det är inte bara han, ni ska veta vilka diskussioner det är numer om fikat och vad duktiga vissa tycker att de är när de plockat fram, gjort te och skurit grönsaker... otroligt
Sen upptäcker ju oxå de som har fikaveckan att de får plocka in koppar o så efter folk som bara ställer på bänken... då blir det liv i luckan och de undrar vem som ställt sin kopp på bänken osv. Att det alltid varit så och att det är nån som plockat in det utan att skrika innan tänker de nog inte på.
Ibland är det verkligen som dagis.
Hur många tomater ska jag skära upp?
Var ska marmeladen stå?
-ALLVARLIGT??!?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha...ja man slutar aldrig att förvånas. Vuxna karlar som beter sig som dagisbarn. Förra veckan kände jag mig som en dagisfröken. Otroligt...

2008-06-13 @ 12:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback