fest...fest.. här var det fest!!

Pju vilken vecka.
Har varit ap-trött hela veckan, tur att det är fredag imorgon.
30-års firande i 7 akter i helgen. På fredagen dök 3 pers in, vi spelade Finans och drack öl till 2-snåret.
På lördagen var det förberedelser för kvällen som gällde. Framåt eftermiddagen ramlade det in 7 pers till och lite senare ytterligare ett gäng.
Så det var paketöppning och partaj hela kvällen....o natten oxå för den delen.
Vid 5-tiden kröp jag i säng och hade nästan glömt att jag höll på att få spel när jag ett antal timmar tidigare lyckats välta ut den ena pajen vi skulle äta på golvet...
Nåja
Dagen efter var det segt i kolan. Hade guidad tur till fängelset med 10 pers. Vid 16 hade alla gett sig av så då var det tid att förbereda nästa sittning vid 17. Mera mat, tårta o presenter.
Vid 21 var vi själva igen o däckade i soffan.pju!
Sen har jag varit trött hela veckan som sagt:)

Snart hemgång nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback