Jul jul stålande jul


Jag är dålig på att uppdatera bloggen nu...
Nu är vi iallafall i småland, åkte ner igår morse. Klockan ringde ilsket vid 7 men vi kom inte upp förrän efter halv 8. Kom fram vid 13-tiden.  Var hos J o F en sväng och på kvällen var det jättegod middag (som alltid) och så kortspel.
Fick födelsedagspresenter oxå, jättefina.
Fick en av Ingegerd Råmans fina glödlampor jag pratat om innan, den randiga. Perfekt, tycker nästan bäst om just den randiga. Fick oxå en jättefin ittala godiskål i den bruna färgen. Och äntligen så har vi en tårtspade oxå :)
Jättebra presenter, tack så mycket!
Fick ju annat oxå på mitt födelsedagsfika hemma förstås, bla en väska, tekoppar, tröja, örhängen mm


        maribowl sand 120 221

Idag har vi varit en runda istan och inhandlat lite smågrejer att komplettera julklapparna med. Och nu ska vi snart äta lax. Mumma!
Är så otroligt synd att vi inte har någon snö nu till jul, ser så trist ut ute, blir inte den rätta känslan riktigt. Men man börjar bli van å andra sidan...

Ha det gott alla och GOD JUL!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha det så gott där nere med smålänningarna!!

Sara

2008-12-23 @ 14:26:44
Postat av: Malin

GOD JUL på er!! Kram!

Postat av: Linda m. 4 barn

ursäkta att det var så stökigt härhemma då ni var på besök innan...usch man skäms ju lite.

Speciellt då bordet i teverummet var så grisigt, barnen hade precis innan suttit och ätit yoghurt och smetat ut på bordet..trevligt!



Jag var lite stressad idag, hade inte tid att sätta mig ner nåt. Var tvungen att ordna med tvätten, maten, packningen, städningen m.m nu innan vi åker iväg till Öland imorgon.

Kommer hem på fredag eftermiddag/kväll nångång.

2008-12-23 @ 19:49:15
URL: http://tolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback