ja ja jag ska :)


trevligt att man är saknad :)
Har varit mycket nu så jag har inte hunnit med bloggen.... mycket på jobbet och mycket på fritiden.
Var på fackordförandemöte i Göteborg med VD och personalchef i tisdags. Bra möte men lite dystert. Nu har 12 pers sagts upp. Inte på vårt kontor, vi ska låna in folk från Götet för att vi har så mycket så det känns lite knepigt att vi inte känner av nedgången här än...
..................
Julfest med jobbet igår som jag var med och ordnade, så det har varit lite fixande inför det. Vi hade knytis, jag hade med mig 2 olika sallader med rödkål, de blev väldigt bra och verkade uppskattade, fick ge receptet nu till en kollega som var Tvungen att ha det så hon kunde göra dem i jul båda två:)
Kom hem vid 1-snåret igår. Så idag är jag lite halvdarrig av vinet igår :)

Nu måste jag jobba :)

Varsågoda en nördig gran av NCS-prover =)

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback