baka baka liten kaka

Igår var det lussebullar på schemat.
Tyvärr hade jag en helvetesdag och klarade med mina sista krafter att hålla mig ståendes för att få till bullarna. Sen fick Pepster sköta resten och jag crashade i soffan och kom ingenstans på resten av kvällen. Jag blir så jävla förbannad! Ska man behöva ta i med sina innersta krafter och känna smärta så det blixtrar för ögonen bara för att kunna masa sig till toan.
Ja det är tydligt det.
Ursäkta mitt klagande men känner mig trött och förbannad idag.
Nåja, det kan iallafall bara bli bättre då :) med humöret iallafall....
Hoppas kvällen idag blir bättre.
Bullarna blev iallafall goda, var tvungen att äta två st med massa god mjölk till :)

Ska strax lära mig lite powerpoint nu...


      

Kommentarer
Postat av: Malin

Förstår att du blir förbannad!! Inte alls roligt när kroppen jävlas!! :( Surt som fanken, man vill ju vara frisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback