vardag

jaha ja då är semestern slut igen då...
Satan vad fort det går. Andra dagen på jobbet idag och det var riktigt segt att komma upp imorse...
Sista veckan på semestern var jag i Västanvik och åt upp mig inför hösten ;))
Så avslutades det hela med bröllop i Göteborg i lördags. Jättetrevligt var det.

Hemma har det inte hänt så mycket känns det som, jag har gett mig på ett fönster till som nu håller på att förvandlas till vitt. Sovrummet är under process men långt ifrån klart. Sakta men säkert går det. Nästan all panel är uppe :) Föönster o fönsterdörr är färdigmålade... o så ska man välja tapet oxå...hmmmm dit har vi inte kommit än.

Verkar som om jag måste åka på ett möte om en timma så det är väl tajm att förbereda sig lite kanske....

höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback