P3 alltså!!!

Snart slutar jag nästan att lyssna på P3!
De har ju bra program så jag vill egentligen inte men musiken börjar verkligen bli under all kritik...
För det första är det nästan bara rap och hip-hop...
För det andra så spelar de sönder låtar totalt....kör samma låt 3 gånger om dagen typ. Helt otroligt!
Det finns ju så extremt mycket musik och ändå väljer de samma låtar samma typ av musik hela hela hela tiden....
Ofattbart! Enda skillnaden mot reklamkanalerna är väl att de spelar mer dåliga rap-låtar på P3
FY!!
Ska tilläggas att jag pratar om arbetstid dagtid, kvällarna lyssnar jag mycket sällan....
Just nu är det tex en låt som jag tycker är extremt dålig men visst kan jag ändå nynna med för den spelas JÄMT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback