ickecykling och tv-montage

jaha ja, i lördags skulle sara och jag ut på tur... cykla långt i trevligt vårväder...
Blev inte riktigt så. När jag gick upp var det vrålmulet och vätan hängde i luften....väntade ett tsg o så började det snöa...pust pust pust. Vi lade ner!
Vi monterade upp vår tv istället på väggen i vardagsrummet. Blev kanon! Hurra för Tradera!! Köpte vårt väggfäste genom tradera. I Tv-butiken kostade ett fäste tusen spänn, vi beställde ett för nåt på 300 + frakt.
Man ska alltid kolla tradera!! =)
Hoppas föresten min tavla kommer idag som jag beställt...och mitt tyg jag ska sy kuddar av.... och min bok som jag oxå köpt.... Jag är inte alls tradera-beroende ;)

Håll alla tummar för att vårt köksgolv kommer idag! (ger mig f-n på att det inte gör det)

Snart blir jag vansinnig på min arm, den är fortfarande lite öm, jävligt irriterande! Ska knapra i mig lite mer tabletter och se om det hjälper... Känner mig lite som en knarkare när jag äter piller varje dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback