april april

Ofattbart att det är april, jag som nyss handlade julklappar....
Var ute och sprang en runda igår i solskenet. Eller ja sprang är väl att ta i men joggade iallafall. Det var vrålvarmt, förmycket med två långärmade verkligen. Skönt som tusan. Mer vår och sol åt folket!

Har beställt köksgolv nu så jag hoppas det kommer snart. Han sa att det skulle komma idag men jag är väldigt tveksam, säljaren verkar vara lite hafsig... Men hoppas iallafall att vi får det innan helgen så vi kan lägga in det då. Äntligen ska vi få ett rutigt golv!!!

Köpte nåt tv-bänksaktigt igår oxå (nu är plånboken på vid gavel) Hittade på en ny variant av möbel när vi var och skulle köpa det vi tänkt. Hoppas vi får ihop det nu som vi vill. Knepigt att det aldrig finns en som ser ut precis som man vill ha... nåja vi får försöka ikväll och montera ihop bitarna vi köpte och hoppas att det funkar...

Nä nu måste jag jobba på, hej å hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback