varje morgon

varje morgon så möter jag samma kille runt hörnet på huset här.
Lite lustigt det där, snart får man väl börja hälsa :)
Idag var jag lite tidig så jag mötte honom inte men i stort sett varje dag möts vi på trotoaren. Blir lite komiskt nästan...

Skulle sätta upp wc o handfat igår. Varför går det aldrig som man tror?? Fattas nån slang till toan för givetvi passar inte vattenrören. Fattas nån liten tjofräs till handfatet så att det ska täta... Nåja...Vad gjorde vi utan Båf?
Men porslinet är uppe och lampa på plats iallafall. Bengan åkte hem vid halv 12 igår, vilken tid det tar jämt...
Hoppas vi löser det idag, så ska knoppar o pappershållare upp så kanske vi kan inviga den på lördag :)

Ska försöka laga den mesta av maten ikväll. Handlade utan handlingslista så lag får se vad jag kan svänga ihop. Tror det blir på känn alltihop utan recept...

Hoppas jag kan sluta lite tidigare idag. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha lustigt det där med killen :)
Ha en bra dag

Postat av: laaaarsson

Hhaha jag har en tant med en hund jag jämt träffade på morgonen till jobbet. Det gick nått år men nu hälsar vi på varandra varje gång :) hehe tokigt.

2007-10-05 @ 08:16:12
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback