vuxen eller inte??

Häromdagen stod jag och väntade på tåget en kväll vid 21-snåret.
Där fanns oxå två småtjejor, ja alltså nånstans i tonåren (omöjligt att avgöra var)
De pratade frenetiskt om någon kvinna som de kände. De tyckte hon var så himla bra för hon var så ungdomlig men ändå vuxen.
Hmmm... jag undrade lite hur gammal denna människa var....
Så tänkte jag, skulle det kunna var en som jag ungefär???
Ungdomlig...ja nä jo kanske...ibland iallafall tänkte jag med min för dagen nya frisyr som spretade vilt i rött o svart.
Vuxen...hmm...nja jo lite iallafall.... ibland...
Nåja jag kom inte fram till något mer än att jag insåg ännu en gång att jag fortfarande känner mig väldigt mycket mitt emellan.

Ha en bra mörk höstkväll alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback