2 veckor kvar

Så gick den helgen i ett nafs oxå då.
Var med och flyttade hela dagen i lördags. Har träningsvärk i hela armarna och hela benen fortfarande.... Tur att man är vältränad:)  Jättetrevlig lägenhet iallafall!
På kvällen hamnade visst halva BobbyBK i vårt vardagsrum ;) hihi trevligt. Började med samling utomhus vid ån men det blev så kallt så hela gänget trillade in hos oss. Satt där till 12-snåret sen gick vi på Pitchers.
Trevligt det är med gamla Hällabrottingar...
Igår var det ju mors dag så vi åkte en runda till västanvik där oxå mamma o båf var.
Sen var vi hos Rickard och Linda för att testa klänningen. Det blir nog bra tror jag. Kul att kunna använda nåt som jag hade när jag var 19 :) Sen hann vi inte så mycket mera, kom hem vid 19 och då hade vi inte ätit på hela dagen.

Trist mulen grå dag idag...
Kanske hinner jag kolla skor till bröllopet idag....kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback