blir tyvärr inte förvånad...

På utvecklingssamtalen på jobbet använde vi iår en mall där chefen fyller i hur bra man är på olika saker. Tex samarbetsförmåga, kontakt med kunder, noggranhet osv osv.
Detta ska ligga till grund lite för lönehöjningar samt att man kan se hur man utvecklas från gång till gång.
Eftersom jag ska vara med och förhandla löner så tänkte vi samla in folks lappar och diskutera kring i förhandlingen.
Igår läste jag en jobbarkompis lapp. En ganska nyanställd KILLE (drygt ett halvår tror jag) Han var nyutexad då och är typ 9 år yngre än jag.
Han har givetvis fått i stort sett alla sina kryss bättre än jag.... Är det inte typiskt??  Är det verkligen möjligt att han skulle vara bättre på allt efter ett halvår än vad jag är efter 7 år???
Blir såå arg när jag tänker på det.
Nog för att han är duktig, det är inte det men ändå...
Säger som en arbetskamrat som tyvärr slutat sagt:  - Jävla karlar de håller varandra om ryggen!

Morr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback