vad är det för fel på vädret?

Jag är så glad att jag inte börjat min semester än.
Var är solen?
Nån som sett den?
Pust!
Men nästa vecka kommer den, det är jag säker på.
Idag ska vi få bredband äntligen, jösses så lyxigt;) Sköönt, började bli outhärdligt utan kontakt med omvärlden hemma. Hoppas verkligen det går bra att få igång telefonen nu oxå.

Ilördags var jag på lerbäcksmarken med mor o båf och igår fyllde robban så då var det till att äta tårta där. Lugn o skön helg, behövde det tror jag. Sov drygt10 timmar i lördags natt, jösses, brukar ju aldrig hända. Så jag var nog rätt trött.

Det ska visst komma varningstexter på öl nu oxå. Undrans om det blir lika grovt som på cigaretter; ÖL DÖDAR!!! haha präktiga sverige verkligen.
Konstigt att inte godis o chips förses med texter oxå, FETT GÖR DIG SJUK OCH FUL :)
HAHA nä kanske måste rita lite glaspartier nu...

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback