Kumla eller inte kumla....

Nu har jag gått emot nåt jag svurit på innan. Jag har alltid sagt att jag aldrig aldrig aldrig skulle kunna flytta till kumla.
På söndag ska vi på husvisning :)
Givet tycker ju vissa av vännerna att man är galen och att där kan man inte bo.
Men men vad gör man. Priserna på hus i denna staden är ju fruktansvärda. Inte tusan köper jag ett hus för ett par miljoner och sen måste lägga massa pengar på att rusta det. Nej vet nån vad.
Man måste ju leva oxå, kan ju inte bara bo.
Så på söndag bär det iväg på visning, får väl se hur det känns.
Dessutom ligger huset på gatan brevid mamma o bengan =)) haha
Sist det var husvisning i deras område var hela kvarteret fyllt med bilar...

Om man nu då skulle stå ut med Kumla som stad är ju frågan pendlingen till stan. Men men jag har ju pendlat i 3 år förut när jag gick i skolan o bodde hos mammis.

Ja ja jag tar inte ut nåt i förskott!

Och Andreas!!! Att köpa tomt i Hallsberg är värre!!!! =))

Kommentarer
Postat av: Andreas

En tomt i Hallsberg är ju en kanoninvestering
:)

2007-01-13 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback